Перейти к публикации
Nightmarish Dream

Horizon Zero Dawn / Forbidden West


SerHen’ry
 Поделиться

Рекомендованные сообщения

Зимний антураж в дополнении безумно красив. Выглядит очень атмосферно и реалистично. Я бы даже сказал, что круче, чем локации основной игры. Статичные скриншоты всё это не передают в полной мере, но в динамике это просто конфетка.

mmB6Clr.jpeg

Ks04XAc.jpeg

9X81AWm.jpeg

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Приятно и неожиданно было увидеть в ленте свой скриншот из Horizon Zero Dawn, попавший в августовский дайджест стимовской группы любителей красивых скринов 🤗

dX3ppyL.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Прошёл сегодня игру спустя 2 месяца после начала. 141 час на прохождение. Как обычно немного грустно, как после завершения просмотра какого-нибудь сериала, от того, что всё закончилось. Игра очень понравилась, всем рекомендую.

Статистика:

KnElbv7.png

Xve0dLE.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC - Patch 1.11 is now available

Hi everyone! We’re happy to announce we’ve just released Patch 1.11 for our PC players. Here’s what this patch contains:

Graphical Improvements

  • Added Nvidia’s DLSS upscaling technology.
  • Added AMD’s FidelityFX Super Resolution, replacing FidelityFX CAS.

UI Changes

  • Adjusted settings screen to facilitate the addition of DLSS and FSR.
  • Render Scale option has been removed but same result can now be accomplished by adjusting setting Upscale Method to Simple and adjusting Upscale Quality.

Performance Improvements

  • Improvement to the shader management system. This will result in a few noticeable differences:
  • There is no longer a shader pre-compilation step on startup. The game will always compile shaders during loading and in the background.
  • Stutters during gameplay that used to occur due to background shader compilation have now been significantly reduced.
  • Because shader compilation is still happening in the background you may notice the game having a higher CPU utilization while that is happening.
  • Loading screens will wait for the required shaders to be fully compiled. This may cause loading screens to take somewhat longer on certain systems.
  • On higher spec machines with faster CPUs the loading screens will typically be shorter, due to more efficient shader compilation that better leverages high-end CPUs.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
 Поделиться

×
×
  • Создать...